relatieverslaafd ik? JA!!!!!

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
tazzy40

relatieverslaafd ik? JA!!!!!

#1 Bericht door tazzy40 » di apr 21, 2009 10:58 pm

Hallo ik ben op dit open forum Tazzy en ik kom uit Friesland.
Toevallig kwam ik op internet deze titel tegen Als hij maar gelukkig is en zelfs dat herkende ik meteen als mijn valkuil.

Mijn eerste vriendje overheerste me had het zo moeilijk thuis overheersende vader enzovoort ik deed alles voor hem de stakker, de tweede loog alles bijmekaar gut ook een overheerstende vader en ik deed alweer alles voor hem, Mijn echtgenoot leed aan een zwaar minderwaardigheids komplex niet eens door zijn vader maar alweer deed ik alles voor hem. Na bijna tien jaar ben ik ingeruild voor een jonger exemplaar (16) Toen nog een paar relaties gehad een sexverslaafde een alcohol verslaafde een alcohol en drugsverslaafde en nu tadaaaaaaaaaaaa een gokverslaafde.

Op dit moment is het patroon ik wordt verliefd, doe alles voor ze ben lief eerlijk trouw weet ik het kom erachter dat er een probleem is help steun ben lief eerlijk trouw en wordt behandeld als voetveeg waarna ik het met veel pijn en moeite uitmaak oprotten ik ben geen voetveeg en vervolgens zoek ik de volgende om voetveeg voor te gaan spelen.

Ik ben het zat vooral mezelf maar trap steeds weer in mijn eigen valkuilen zelfs als ik ze zie doe ik het toch.

Vrijdag komt het boek ik moest het bestellen.

Relatieverslaafd ik? JA!
And still we go

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » wo apr 22, 2009 12:17 pm

Goeie stap Tazzy, dat boek gaan lezen. Een goed cadeau voor jezelf.
Ik wens je veel sterkte en succes.
Laat ons maar weten wat het met je doet, dat boek.
Groeten, Anna

Plaats reactie