nieuwe groep in Delft
nieuwe groep in Delft
Hallo allemaal,
Ik wil een groep te starten in Delft op di, wo, of do avond vanaf 20:15.
Lijkt me het handigst als we minimaal met zijn 3en zijn.
Locatie bijvoorbeeld cafe Locus?
Ik hoor graag van jullie!
Groet,
Barbara
Ik wil een groep te starten in Delft op di, wo, of do avond vanaf 20:15.
Lijkt me het handigst als we minimaal met zijn 3en zijn.
Locatie bijvoorbeeld cafe Locus?
Ik hoor graag van jullie!
Groet,
Barbara
Norwoodgroep
Beste Barbara,
Ik ben geinteresseerd om deel te nemen. Is er al voldoende animo?
Mvg,
Mireille
Ik ben geinteresseerd om deel te nemen. Is er al voldoende animo?
Mvg,
Mireille
-
ariannetje
-
Lioness1968
Nieuwe groep in Delft
Hallo Barbara en andere meiden,
Ik heb interesse om me bij jullie groepje aan te sluiten. Ik woon zelf in Rijswijk. Zijn jullie al een keertje bij elkaar geweest? Delft is een leuke stad, lijkt me fijn om elkaar eens te ontmoeten.
Groetjes, Sandra
Ik heb interesse om me bij jullie groepje aan te sluiten. Ik woon zelf in Rijswijk. Zijn jullie al een keertje bij elkaar geweest? Delft is een leuke stad, lijkt me fijn om elkaar eens te ontmoeten.
Groetjes, Sandra
-
ariannetje
Hallo allemaal,
Dat klinkt goed, al snel wat animo de afgelopen tijd.
Ik heb nog een berichtje gehad van iemand uit omgeving Den Haag die ook mee zou willen doen, eventueel zouden we een extra groepje Den Haag kunnen vormen? Zonder auto is dat wel een goede optie voor mij.
Ik zag op het forum van werkgroep Rotterdam dat ene Byron Katie binnenkort workshops geeft in nederland. Ik zou wel interesse hebben om daarheen te gaan, misschien is er iemand anders die dat ook wat lijkt?
Arianne
Dat klinkt goed, al snel wat animo de afgelopen tijd.
Ik heb nog een berichtje gehad van iemand uit omgeving Den Haag die ook mee zou willen doen, eventueel zouden we een extra groepje Den Haag kunnen vormen? Zonder auto is dat wel een goede optie voor mij.
Ik zag op het forum van werkgroep Rotterdam dat ene Byron Katie binnenkort workshops geeft in nederland. Ik zou wel interesse hebben om daarheen te gaan, misschien is er iemand anders die dat ook wat lijkt?
Arianne
-
Lioness1968
Nieuwe groep in Delft
Hallo allemaal,
Fijn dat er zoveel animo is, ik heb zelf wel de voorkeur voor Delft, Locus is een gezellige locatie. Maar oK, laten we met elkaar kijken wat de wensen zijn, Delft of Den Haag en dag/avond, mijn voorkeur gaat uit naar de maandag- en dinsdagavonden. zullen we binnen nu en een maand van elkaar laten weten hoe of wat (ook i.v.m. vakantietijd), dan kunnen we met 1 of 2 groepen medio september 2011 van start gaan!
Groetjes, Sandra
Fijn dat er zoveel animo is, ik heb zelf wel de voorkeur voor Delft, Locus is een gezellige locatie. Maar oK, laten we met elkaar kijken wat de wensen zijn, Delft of Den Haag en dag/avond, mijn voorkeur gaat uit naar de maandag- en dinsdagavonden. zullen we binnen nu en een maand van elkaar laten weten hoe of wat (ook i.v.m. vakantietijd), dan kunnen we met 1 of 2 groepen medio september 2011 van start gaan!
Groetjes, Sandra
-
jozonnetje
Hallo allemaal,
Als er een groep in Den Haag start, dan wil ik meedoen.
Delft is momenteel even niet haalbaar.
Ik kan op alle avonden behalve maandag. Overdag ben ik ook veel beschikbaar.
Ben benieuwd of het gaat lukken alle neuzen dezelfde kant op te krijgen...
Jozonnetje
Als er een groep in Den Haag start, dan wil ik meedoen.
Delft is momenteel even niet haalbaar.
Ik kan op alle avonden behalve maandag. Overdag ben ik ook veel beschikbaar.
Ben benieuwd of het gaat lukken alle neuzen dezelfde kant op te krijgen...
Jozonnetje
iedere mijl begint onder je voeten
-
Lioness1968
Hallo Jozonnetje,
Ik kan me aansluiten bij jouw wens, ik vind Den Haag ook oK, en ik zou ook regelmatig in de ochtenden kunnen, tot een uur of twee. Dinsdagavond is een avond die ik meestal ook wel kan vrijhouden. Hopelijk komen er meer reacties, het zou fijn zijn om binnenkort echt van start te kunnen gaan!
Groetjes, Sandra
Ik kan me aansluiten bij jouw wens, ik vind Den Haag ook oK, en ik zou ook regelmatig in de ochtenden kunnen, tot een uur of twee. Dinsdagavond is een avond die ik meestal ook wel kan vrijhouden. Hopelijk komen er meer reacties, het zou fijn zijn om binnenkort echt van start te kunnen gaan!
Groetjes, Sandra
-
ariannetje
Hoi,
Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen of ik mee ga doen.
Mogelijk zou ik een ruimte weten waar de meetings gehouden kunnen worden. Dit zou zitten aan de laan van noi. Ik zou het kunnen vragen, laten jullie mij maar weten of jullie willen dat ik dat vraag.
Omdat ik zelf een beetje twijfel dacht ik misschien is het een idee om binnenkort af te spreken elkaar te ontmoeten?
Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen of ik mee ga doen.
Mogelijk zou ik een ruimte weten waar de meetings gehouden kunnen worden. Dit zou zitten aan de laan van noi. Ik zou het kunnen vragen, laten jullie mij maar weten of jullie willen dat ik dat vraag.
Omdat ik zelf een beetje twijfel dacht ik misschien is het een idee om binnenkort af te spreken elkaar te ontmoeten?
-
jozonnetje
-
ariannetje
-
atlanta_44
Groep Delft of Den Haag?
Beste vrouwen,
ik zou graag meedoen aan 1 van de groepen in Delft of Den Haag.
Zou graag willen horen wanneer en waar.
Ik hoor snel van jullie
Esther
ik zou graag meedoen aan 1 van de groepen in Delft of Den Haag.
Zou graag willen horen wanneer en waar.
Ik hoor snel van jullie
Esther